יום שבת, 25 באוגוסט 2012

קריוקי איכותי לימי הולדת


הכנת סרטונים ביוטיוב עשויה לקחת את העולם שלך צעד אחד לפנים מבחינת היח"צ באינטרנט, שהם עולם חדש ושווה במיוחד של שיווקיות, שתמיד היו קיימים בעולם הפרסומי.

למעשה, קליפ עשוי להיות דבר מטריף, עקב העובדה שכאשר ישנן תוצאות קליפים של סרטונים בתוצאות החיפוש הסטנדרטיות של גוגל, הן בולטות הרבה יותר מתוצאות החיפוש הישנות שכולם מכירים.

הבולטות של הקליפים  עם קריוקי איכותי של בן אקריש מקורם בכך שהיופי שלהם קיים יותר מאשר תוצאות החיפוש הרגילות. תוצאות חיפוש וידאו הן הדרך האיכותית בשביל להתמקם מעל המתחרים השונים –  דמיין עצמך מחפש בגוגל ככל איש הרגיל לעשות את הפעולה, שהרי מנוע החיפוש האמריקאי הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר באינטרנט יחד עם מנוע Bydoו מהמזרח הרחוק  זה זמן רב,  ושווה בדמיונך כיצד ועד כמה נפוצה תוצאות וידאו מעל כל השורות.

הסיבה לכך היא ויזואלית – העוצמה של תוצאות קליפים, שמקורם בהפקות מדיה ליוטיוב, הוא בולט הרבה מעבר מתוצאות החיפוש הוותיקות.

אחד התחומים המומלצים הוא קריוקי לימי הולדת בצורה מקצועית, כזו שאתה צריך לשים עליהם את הדגש במנוע חיפוש הוידאו, הוא נראות ומיתוג ערוץ היוטיוב האישי שלך ביחס להפקה שאתה מעוניין להפיק. במידה והעסק שלך פעיל בתחום מסוים וברור, אתה צריךך לגרום לערוץ היוטיוב שלך להבליט זאת.

סרטונים שמקורם לחיפוש הוידאו חייבים להיות מושקעים, שהרי הכנת ערוץ יוטיוב דורשת תשומת לב מירבית לפרטים. זה לא מספיק להיות מוביל הרלוונטיים. עליך להיות גבוה יותר – ולויזואליות חזותית הרבה יותר חזקה.