יום שבת, 25 באוגוסט 2012

מפעילי קריוקי ליחסי ציבור



הכנת סרטונים ביוטיוב עשויה לקחת את העולם שלך צעד אחד קדימה מבחינת יחסי ציבור באינטרנט, שהם סוג חדש ואטרקטיבי במיוחד של שיווקיות, שתמיד היו נפוצים בעולם השיווקי.

למעשה, סרטון מסוגל להיות דבר נפלא במיוחד, עקב הסיבה שכאשר מופיעות תוצאות בולטות של סרטונים בתוצאות החיפוש הסטנדרטיות של מנועי החיפוש, הן גדולות הרבה יותר מתוצאות החיפוש הישנות שכל אחד מכיר.

הבולטות של סרטוני הוידאו מקורם בכך שהאייקון שלהם קיים יותר מאשר נקודות החיפוש הישנות. תוצאות חיפוש קליפים הן הדרך האיכותית בשביל להתמקם מעל המתחרים השונים –  שווה בדמיונך אותך מחפש בגוגל ככל גולש הרגיל לעשות את הפעולה, שהרי גוגל הוא מנוע החיפוש האהוב ביותר באינטרנט יחד עם מנוע ביידו האהוב על הסינים  זה שנים,  וחשוב כיצד ועד כמה נפוצה תוצאות מדיה מעל כל התוצאות.

הסיבה לכך שמפעילי קריוקי איכותיים הם נדירים היא ברורה – הבולטות של תוצאות וידאו, שמקורם בהפקות קליפים ליוטיוב, הוא משמעותי הרבה מעבר מתוצאות החיפוש הישנות.

אחד הנושאים שאתה צריך לשים עליהם את ההבנה ביוטיוב, הוא יופי ומיתוג ערוץ היוטיוב האישי שלך בהתאם להפקה שאתה מעוניין לבנות. נניח והעסק שלך עובד בתחום מסוים וספציפי, אתה צריךך לגרום לערוץ המדיה שלך להדגיש זאת.

סרטונים שמקורם לחיפוש הוידאו חייבים להיות בולטים, שהרי הכנת ערוץ יוטיוב מחייבת תשומת לב מירבית לפרטים. אין זה מספיק להיות מקום 1  בתחום יחסי ציבור באינטרנט ברמה גבוהה בכל להיות גבוה מבעבר – ולויזואליות חזותית הרבה יותר מושלמת.