יום שבת, 25 באוגוסט 2012

קריוקי בצורה מקצועית לימי הולדת



הפקת סרטונים ביוטיוב מסוגלת לקחת את הביזנס שלך צעד אחד לכיוון צפון מבחינת השיווק באינטרנט, שהם עולם חדש ומדליק במיוחד של שיווקיות, שתמיד היו פופולאריים בעולם הפרסומי.

למעשה, וידאו מסוגל להיות דבר מושלם, עקב כך שכאשר מוצגות תוצאות בולטות של סרטונים בתוצאות החיפוש הסטנדרטיות של מנועי החיפוש, הן מוצגות הרבה יותר מתוצאות החיפוש הישנות הידועות.

הבולטות של קריוקי איכותי- http://www.benakrish.co.il הסרטונים מקורם בכך שהגודל שלהם בולט יותר מאשר נקודות החיפוש הישנות. תוצאות חיפוש מדיה הן הדרך המושלמת בשביל להיות מעל המתחרים בעסק –  שווה בדמיונך אותך מחפש במנוע החיפוש ככל אדם הרגיל לעשות זאת, שהרי גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר באינטרנט יחד עם מנוע Bydoו האהוב על הסינים  זה זמן רב,  ודמיין לעצמך כיצד ועד כמה בולטות תוצאות מדיה מעל כל התוצאות.

הסיבה לכך היא ויזואלית – הגודל של תוצאות מדיה, שמקורם בהפקות סרטונים ליוטיוב, הוא בולט הרבה מעל מתוצאות החיפוש הישנות.

אחד הנושאים שעליך לשים עליהם את הדגש  הוא מפעילי קריוקי לימי הולדת ברמה גבוהה וגם ביוטיוב, הוא נראות ומיתוג ערוץ היוטיוב של עסקך עם חשיבה להפקה שאתה מעוניין ליצור. במידה והעסק שלך עוסק בתחום מסוים וידוע, עליך לגרום לערוץ היוטיוב שלך להדגיש זאת.

קטעי וידאו שמקורם לחיפוש הוידאו חייבים להיות איכותיים, שהרי הכנת ערוץ יוטיוב מחייבת תשומת לב מקסימלית לפרטים. אין זה מספיק להיות מקום 1הרלוונטיים. עליך לכוון גבוה מזה – ולויזואליות ויזואלית הרבה יותר משמעותית.